ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Παραγγελίες

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Η εταιρεία Pastel διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

  • Με τη χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων. Η εταιρία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση e-mail.
  • Με αντικαταβολή (μόνο για την Ευρώπη) τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα.
  • Με την διαδικασία paypal (Σημείωση: Η δυνατότητα μέσω paypal θα είναι σύντομα διαθέσιμη)

Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;

Οι συναλλαγές σου στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα rapleke.gr προστατεύονται από ανώτατα συστήματα on-line ασφαλείας (SSL-128 bit) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Με αυτήν την τεχνολογία, κάθε στοιχεία που καταχωρείς στο e-shop μας, κωδικοποιείται πριν βγει online και μετά διερευνάται η αυθεντικότητα του μηνύματος και του server από όπου προήλθε το μήνυμα. 100% Ασφάλεια Συναλλαγών!

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέχρι και την στιγμή που είναι έτοιμη να σταλεί σε εσάς – αυτή είναι και η στιγμή που χρεώνουμε την κάρτα σας. Δεν μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αν είναι έτοιμη προς αποστολή. Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε στείλτε μας το αίτημα σας στο info@rapleke.gr και συμπεριλάβετε τον αριθμό της παραγγελίας σας στο θέμα.

Αποστολές & Παραδόσεις

Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;

ΕΛΛΑΔΑ: Όλες οι αποστολές στην Ελλάδα πραγματοποιούνται μέσω των ελληνικών ταχυδρομείων με παραλαβή εντός 2-4 εργάσιμων ημερών.

Επιστροφές & Πιστώσεις

Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών;

Σε περίπτωση που επιθυμητέ να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε ηλεκτρονικά πρέπει να προβείτε στην αποστολή του στην εταιρεία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε μόνο με το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων και τα χρήματα σας μπορούν να πιστωθούν για μελλοντικές αγορές σας ή να σας επιστραφούν.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, το κόστος επιστροφής βαραίνει την τελευταία.

Για περισσότερες λεπτομέρειες πηγαίνετε στο ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ/ΑΛΛΑΓΕΣ.

Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαραίνει την τελευταία αλλιώς επιβαρύνεστε μόνο με το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων.