ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΛΛΑΓΕΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 15 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία που το παραλάβατε με τον ακόλουθο τρόπο:

Με επιστροφή του στην εταιρεία και πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε μόνο με το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, το κόστος επιστροφής βαραίνει την τελευταία.

Δυνατότητες επιστροφής: α) πιστωτικό β) επιστροφή χρημάτων. Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων: Σε περίπτωση αγοράς με χρεωστική κάρτα θα πιστωθούν ξανά τα χρήματα στην κάρτα σας. Σε περίπτωση αντικαταβολής παρακαλούμε στείλτε μας έναν τραπεζικό σας λογαριασμό για να σας καταθέσουμε τα χρήματα εντός 20 εργάσιμων ημερών.

Το προϊόν οφείλετε να το επιστρέψετε στην ίδια καλή κατάσταση όπως το παραλάβατε, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια σήμανσης.

Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, συμπληρώνετε το ειδικό «Έντυπο Επιστροφής» που θα βρείτε εδώ και μας το αποστέλλετε μαζί με το προϊόν στην παρακάτω διεύθυνση:

PASTEL
Τμήμα E-shop
3ης Ορεινής Ταξιαρχίας 6, Ζωγράφου 15773
τηλ. 210 771 0356

Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημα σας. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας μετά από έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος και θα σας ενημερώσουμε με e-mail ή τηλεφωνικώς για τον τρόπο διεκπεραίωσης του.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν.

Αν για την επιστροφή ευθύνεται η εταιρεία αναλαμβάνουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή για την επιστροφή του προϊόντος επικοινωνείτε με τον υπεύθυνο του eshop της εταιρίας στο 210 771 0356 και αναφέρετε το πρόβλημα.

Επιστρέψτε το δέμα σας με την ‘’ένδειξη χρέωση παραλήπτη’’, όταν λάβουμε την επιστροφή σας θα σας  χρεώσουμε 5 ευρώ έξοδα επιστροφής. Η αξία αυτή θα αφαιρεθεί από την συνολική αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Η εταιρία θέλοντας συνεχώς να βελτιώνει τις υπηρεσίες της απέναντί στους πελάτες της, σας δίνει την δυνατότητα να υποβάλετε οποιαδήποτε παρατήρηση ή παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.

Όλα τα επιστρεφόμενα είδη πρέπει να παραλαμβάνονται από την εταιρία μας  στην αρχική  τους κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν/τα  (χωρίς σημάδια χρήσης, φθοράς ή λερώματα) και να συνοδεύονται από τις ετικέτες  καθώς και την συσκευασία τους.

Εάν το προϊόν και η διαδικασία επιστροφής πληρούν όλα τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς για να το αλλάξετε με κάποιο άλλο προϊόν από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας. Σε διαφορετική περίπτωση η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα της μη αποδοχής επιστροφής.

Ο πελάτης έχει την ευθύνη της σωστής αποστολής του προϊόντος και παράδοσής του στη διεύθυνσή μας όπως αναγράφεται στο voucher αποστολής, καθώς η εταιρία μας δεν είναι δυνατό να αναζητήσει την αποστολή σας σε οποιαδήποτε ταχυδρομική/μεταφορική.
Η εταιρία μας δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για επιστρεφόμενα προϊόντα που χάνονται κατά τη διάρκεια της επιστροφής.
Διευκρινίζεται πως το κόστος επιστροφής προϊόντων ( μεταφορικά έξοδα ) επιβαρύνει τον πελάτη/αποστολέα.